افزايش خودسرانه کرايه تاکسي در تهران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
يک مقام مسئول در سازمان حمايت مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان افزايش خودسرانه کرايه تاکسي‌ها در تهران در روزهاي اخير را غيرقانوني دانست و گفت: قرار است امروز شوراي شهر درباره ميزان افزايش نرخ تاکسي‌ها در اين شهر تصميم‌گيري کند.

سيد جواد احمدي در گفت و گو با مهر گفت: تصويب افزايش 10 تا 15 درصدي کرايه تاکسي مربوط به ساير نقاط کشور به جز تهران بوده و قرار است که امروز شوراي شهر تهران درباره ميزان افزايش نرخ تاکسي‌ها تصميم گيري کند.

مديرکل دفتر خدمات زيربنايي سازمان حمايت مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان افزود: البته نرخهاي تعريف شده بايد رعايت شود و تاکسي داران نيز علاوه بر آن از مردم به بهانه هاي مختلف از جمله رند شدن نرخ مشخص شده، دريافت نکنند.

وي تصريح کرد: متولي نظارت بر تاکسي هاي شهر تهران، سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني تهران است که در اين سازمان، کميته انضباطي ويژه اي براي رسيدگي به تخلفات تدارک ديده شده است بنابراين اگر راننده تاکسي ها، نرخ هاي تعيين شده را رعايت نکنند، بايد به اين کميته سه نفره، پاسخگو باشند.

به گفته احمدي، مردم نيز بايد به برچسب هاي قيمتي نصب شده در تاکسي ها توجه داشته باشند. در زير اين برچسب، شماره تلفني براي رسيدگي به شکايات درج شده است. از سوي ديگر، شماره تلفن 124 نيز براي مردم قابل دسترس است و آنها مي توانند تخلفات را گزارش دهند، در اين صورت اگر تخلفي در مورد کرايه تاکسي ها به اين سامانه، اطلاع داده شود، اين سامانه اطلاعات را براي رسيدگي به سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني تهران ارجاع خواهد داد.

در روزهاي اخير برخي راننده تاکسي ها به خصوص راننده تاکسي هاي گردشي، اقدام به افزايش خودسرانه قيمت ها کرده اند که از نظر دولت، اين موضوع تخلف به شمار مي رود، ضمن اينکه در برخي تاکسي هاي خطي نيز به بهانه نداشتن پول خرد، کرايه اي بيش از رقم تعيين شده از مردم دريافت مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: